Πολιτική σχετικά με την παράδοση
1. Η εταιρία μας σας παρέχει προς διευκόλυνσή σας εναλλακτικούς τρόπους παραλαβής και παράδοσης προϊόντων. Κατά την αίτηση παραγγελίας σας, καλείστε να επιλέξετε με ποιόν τρόπο επιθυμείτε να παραλάβετε ή να σας αποστείλουμε τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει. Αναλόγως με τον τρόπο που θα επιλέξετε διαμορφώνεται και το συνολικό τελικό κόστος της παραγγελίας σας δυνάμει της οποίας θα πραγματοποιηθεί η πληρωμή και η οποία θα περιλαμβάνεται στην επιβεβαίωση παραγγελίας.
2. Χρόνος, Τρόπος, Τόπος Παραλαβής/Αποστολής
O χρόνος παράδοσης της παραγγελίας σας, ορίζεται πριν την οριστικοποίησή της αλλά και από το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Επιβεβαίωσης Παραγγελίας που λαμβάνετε μετά την ολοκλήρωσή της.
i) Παραλαβή της παραγγελίας σας από το Κέντρο Διανομής μας (Άνω Πόλη Κυπαρισσίας, Μεσσηνία, ΤΚ 24500 Ελλάδα) κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες ήτοι Δευτέρα-Παρασκευή 10:00-22:00, όχι αργίες.
ii) Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αποσταλεί η παραγγελία σε διεύθυνση παράδοσης που θα μας δηλώσετε (υφίσταται και δυνατότητα πολλαπλής παράδοσης βλ. εδάφιο 8.2.ii γ κατωτέρω) τότε η παράδοση θα γίνεται:
α) Με συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία, ήτοι τη DHLExpress για τις διεθνείς παραδόσεις (εντός & εκτός ΕΕ) και τις ΕΛΤΑ Courier για τις παραδόσεις για την Ελλάδα. Η εταιρία μας και οι συνεργάτες της λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την έγκαιρη μεταφορά της παραγγελίας στον αγοραστή στο πλαίσιο του βασικού χρονοδιαγράμματος παραδόσεων εκάστοτε μεταφορικής εταιρίας. Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ούτε το χρόνο άφιξης ούτε την ακριβή ώρα παράδοσης των προϊόντων της παραγγελίας, καθώς αυτά εξαρτώνται από τις μεταφορικές εταιρείες με τις οποίες συνεργαζόμαστε. Η εταιρία μας δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται σε ανωτέρα βία ή σε τυχηρά γεγονότα ή σε γεγονότα που εκφεύγουν από τον έλεγχό της. Σε περίπτωση τυχόν καθυστερήσεων η εταιρία μας θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να επικοινωνήσει μαζί σας κατά τα αναφερόμενα στα άρθρα 6.5ιι) και 6.12 ανωτέρω. Η εταιρία μας ευθύνεται για την προσήκουσα παράδοση της παραγγελίας σας στον μεταφορέα, από τη δε παράδοση ο κίνδυνος μετατίθεται στον αγοραστή κατ’ άρθρο 524 ΑΚ. Το κόστος μεταφοράς είναι αυτό που ορίζει κάθε φορά η τιμολογιακή πολιτική της κάθε εταιρίας μεταφορών, οι οποίες είναι αποκλειστικά υπεύθυνες για τις χρεώσεις αποστολής και οι οποίες δύνανται να μεταβάλλουν τις τιμές οποτεδήποτε. Η MessiniaGi δεν είναι υπεύθυνη για τυχόν τέτοια μεταβολή των τιμών.
β) Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης του άρθρου 11, σας προτρέπουμε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας μέσω της ενότητας Επικοινωνήστε μαζί μας προκειμένου να αναλάβει την μεταφορά των προϊόντων συνεργάτης μας. Στην περίπτωση αυτή, ο καταναλωτής θα επιβαρύνεται μεν με το κόστος επιστροφής, αλλά η MessiniaGi θα φέρει την ευθύνη της μεταφοράς από την παράδοση στον μεταφορέα. Άλλως, ο καταναλωτής αν επιλέξει να επιστρέψει τα προϊόντα με μεταφορέα της επιλογής του, τότε φέρει και το κόστος και την ευθύνη της μεταφοράς ο ίδιος. Σε περίπτωση επιστροφής τυχόν ελαττωματικών προϊόντων (εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις του άρθρου 13 για τα ελαττωματικά προϊόντα ή για την έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας), η επιστροφή διενεργείται υποχρεωτικά κατόπιν επικοινωνίας με την εταιρία μας η οποία αναλαμβάνει τόσο το κόστος όσο και την ευθύνη της μεταφοράς από την παράδοση των προϊόντων που επιστρέφονται στον μεταφορέα.
γ) Παραγγελίες δώρων: Μπορείτε επίσης να παραγγείλετε ένα ή περισσότερα δώρα και να τα αποστείλετε σε οποιοδήποτε παραλήπτη επιθυμείτε, εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης συμπληρώνοντας απλά την ειδική φόρμα που θα βρείτε στην Ιστοσελίδα μας, με τη διεύθυνση και τα στοιχεία του παραλήπτη, ώστε το προϊόν να παραδοθεί απευθείας σε αυτόν. Οι παραδόσεις δώρων πραγματοποιούνται και σε χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, ωστόσο η εκάστοτε περίπτωση θα εξετάζεται μεμονωμένα, λόγω περιορισμών στην πολιτική εισαγωγών- εξαγωγών των χωρών εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης. Έχετε τη δυνατότητα πολλαπλών αποστολών, σε διαφορετικούς προορισμούς και με πολλαπλούς παραλήπτες χωρίς περιορισμό. Κατά την αποστολή πακέτων με δώρα σε άλλους παραλήπτες, βεβαιωθείτε ότι ο παραλήπτης μπορεί να λάβει πακέτα δώρων και ότι, γενικά, το δώρο δεν θα θεωρηθεί, για οποιοδήποτε λόγο, ανεπιθύμητο ούτε ότι δεν θα γίνει δεκτό κατά την παράδοση, άλλως το προϊόν θα αποσταλεί στην διεύθυνση χρέωσης με ευθύνη και δαπάνη του αγοραστή. Υπενθυμίζεται ότι στην περίπτωση πολλαπλών αποστολών δεν υπάρχει δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή.
δ) Διευκρινίζεται ότι σε περίπτωση παραλαβής με καταβολή μετρητών από το Κέντρο Διανομής μας, ή κατάθεση σε λογαριασμό, καθώς και στην περίπτωση παράδοσης με αντικαταβολή, η εταιρία μας παρακρατεί την κυριότητα των αγορασθέντων προϊόντων μέχρι την πλήρη και ολοσχερή εξόφληση και καταβολή του τιμήματος αγοράς.
ε) Επισημαίνεται ότι οι παραδόσεις γίνονται μόνον εντός εργάσιμων ημερών (Δευτέρα- Παρασκευή πλην αργίες) μεταξύ (9.00-19.00 τοπική ώρα, πλην της περίπτωσης παραλαβής από το Κέντρο Διανομής μας 1.i ανωτέρω) και ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσής τους από την καταχώρηση της παραγγελίας είναι από 1 έως 10 εργάσιμες ημέρες.
στ) Με την επιφύλαξη τυχόν ειδικότερων χρεώσεων για τη μεταφορά και παράδοση που θα προβλέπονται ρητώς σε προϊόν που έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα μας, η γενική τιμολογιακή πολιτική είναι, η ακόλουθη:
Α. Περίπτωση έχοντας επιλέξει τον ελληνικό ιστότοπο/τρόποι αποστολής την Ελλάδα
i) Για αποστολές εντός Λεκανοπεδίου Αττικής (Ελλάδος) με ΕΛΤΑ Courier , το κόστος μεταφορικών ανά παραγγελία είναι
-
3.50€ (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ) μέχρι και 2,00 κιλά συνολικά στην παραγγελία,
-
0,90€ κάθε επιπλέον κιλό πέραν των 2 πρώτων κιλών
Αν επιλέξετε και Αντικαταβολή τότε επιβαρύνεστε με 2,00€ επιπλέον πέραν των μεταφορικών εξόδων, ενώ αν κάνετε την πληρωμή σας ηλεκτρονικά δεν επιβαρύνεστε την Αντικαταβολή.
ii) Για τις αποστολές σε όλη την υπόλοιπη Ελλάδα, με ΕΛΤΑ Courier, το κόστος αποστολής θα υπολογίζεται αυτόματα στη σελίδα του καλαθιού αγορών (ανάλογα με τα στοιχεία ογκομετρικού βάρους κάθε παραγγελίας) και θα περιλαμβάνεται στην αίτηση παραγγελίας σας πριν από την ολοκλήρωση και την πληρωμή. Επιπλέον του ανώτερου κόστους για παραγγελίες που παραδίδονται σε δυσπρόσιτους ή νησιώτικους προορισμούς, ή αλλιώς δυσπρόσιτες ή νησιώτικες περιοχές, θα υπάρχει επιπλέον «χρέωση δυσπρόσιτου ή νησιώτικου προορισμού» (ανάλογα με τα στοιχεία ογκομετρικού βάρους κάθε παραγγελίας), σύμφωνα με τις χρεώσεις της εταιρίας μεταφορών. Μπορείτε εύκολα να διαπιστώσετε αν η διεύθυνση αποστολής σας θεωρείται δυσπρόσιτος προορισμός βάζοντας τα στοιχεία αποστολής στο καλάθι αγορών σας.
Επισημαίνεται ότι οι όλες οι ως άνω τιμές δύνανται να αλλάξουν οποτεδήποτε.
3. Δωρεάν αποστολή
Α. Περίπτωση έχοντας επιλέξει τον Ελληνικό ιστότοπο/ τόπο αποστολής την Ελλάδα
i) Η Δωρεάν αποστολή για παραδόσεις εντός Λεκανοπεδίου Αττικής Ελλάδος ισχύει μόνο για παραγγελίες άνω των 50€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και αναλόγως με το νόμισμα στο οποίο διεξάγεται η συναλλαγή) και για παραδόσεις για την υπόλοιπη Ελλάδα ισχύει μόνο για παραγγελίες άνω των 50€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και αναλόγως με το νόμισμα στο οποίο διεξάγεται η συναλλαγή). Εξαιρούνται οι περιοχές που έχουν χαρακτηριστεί δυσπρόσιτες ή νησιώτικες για την Ελλάδα, όπου θα υπάρχει «χρέωση δυσπρόσιτου ή νησιώτικου προορισμού» (ανάλογα με τα στοιχεία ογκομετρικού βάρους κάθε παραγγελίας), σύμφωνα με τις χρεώσεις της εταιρίας μεταφορών. Μπορείτε εύκολα να διαπιστώσετε αν η διεύθυνση αποστολής σας θεωρείται δυσπρόσιτος προορισμός βάζοντας τα στοιχεία αποστολής στο καλάθι αγορών σας.
ii) Προς διευκόλυνσή σας, κατά την συμπλήρωση της παραγγελίας σας με προϊόντα (στο καλάθι της παραγγελίας) θα εμφανίζεται το ποσό παραγγελίας που απομένει να καλύψετε ακόμη προκειμένου να δικαιούστε την Δωρεάν Αποστολή, καθώς και το κόστος του δυσπρόσιτου προορισμού, λαμβανομένων υπόψη των περιορισμών του προηγούμενου εδαφίου iii).
iii) Η υπηρεσία Δωρεάν αποστολής ισχύει και όταν χρησιμοποιούνται εκπτωτικά κουπόνια, κωδικοί προώθησης, ειδικές προσφορές βλ. κατωτέρω άρθρο 10.9 (ανά περίπτωση και ανάλογα με τις τρέχουσες προωθητικές ενέργειες, καθώς ενδέχεται να μην εφαρμόζεται η εν λόγω υπηρεσία σε ορισμένες προωθητικές ενέργειες) όπως αναφέρεται στο παραπάνω άρθρο 8.3.Α.ι) υπό τους περιορισμούς της παραγράφου ιιι) ανωτέρω.
4. Εάν κατά την παράδοση δεν βρίσκεστε στη διεύθυνση παράδοσης για να παραλάβετε το πακέτο σας, ο διανομέας θα σας αφήσει ενημερωτικό σημείωμα με οδηγίες για τον τρόπο παραλαβής της παραγγελίας σας. Στην περίπτωση αυτή ο κίνδυνος απώλειας ή βλάβης των αγαθών μετατίθεται στον αγοραστή λαμβανομένης υπόψη και της ευπαθούς φύσης τους όπως ρητώς αναφέρεται στο άρθρο 6.9 ανωτέρω. Ο διανομέας θα επιχειρήσει να σας παραδώσει το προϊόν έως 3 φορές, άλλως θα παραμείνει στους χώρους του διανομέα με δική σας ευθύνη και δαπάνη και υπό τους γενικούς όρους φύλαξης του μεταφορέα. Σε περίπτωση που έχετε δηλώσει πληρωμή με αντικαταβολή και δεν επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας μέσω της ενότητας Επικοινωνήστε μαζί μας για την παραλαβή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την αποτυχημένη προσπάθεια παράδοσης σε εσάς, η παραγγελία σας θα ακυρώνεται αυτομάτως.
5. i) Επιπλέον, λάβετε υπόψη ότι τα προϊόντα που παραδίδονται εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης ενδέχεται να υπόκεινται σε έξοδα εκτελωνισμού και συναφή έξοδα, ενώ μπορεί επίσης να προστεθούν σε αυτά χρεώσεις και άλλα κόστη που επιβάλλει η εκάστοτε εθνική νομοθεσία, για τα οποία δεν φέρει ευθύνη η εταιρία. Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε εκ των προτέρων ποιες μπορεί να είναι αυτές οι χρεώσεις, αντιθέτως, ο καταναλωτής έχει περισσότερες δυνατότητες να γνωρίζει ή να ενημερωθεί για αυτές ή, τουλάχιστον, για την πιθανότητα ύπαρξής τους και για το λόγο αυτό σας συνιστούμε να έχετε ελέγξει το ενδεχόμενο αυτό πριν προβείτε σε οποιαδήποτε παραγγελία από την ιστοσελίδα μας.
ii) Κάθε χώρα έχει τη δική της τελωνειακή πολιτική, γι’ αυτό συνιστάται να επικοινωνήσετε πρώτα με το τοπικό τελωνειακό σας γραφείο για περαιτέρω πληροφορίες. Ταυτόχρονα, λάβετε υπόψη σας ότι, όταν παραγγέλνετε από την ιστοσελίδα μας θεωρείται ότι εσείς εισάγετε τα προϊόντα και πρέπει να συμμορφώνεστε με όλους τους νόμους και τους κανονισμούς της χώρας όπου γίνεται η παραλαβή των προϊόντων.
iii) Το κόστος αποστολής για διεθνείς προορισμούς (εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης) εξαρτάται από τα στοιχεία ογκομετρικού βάρους κάθε προϊόντος και τον εκάστοτε προορισμό. Καθώς επεξεργαζόμαστε την παραγγελία σας, θα λάβετε προηγούμενη ειδοποίηση για τις λεπτομέρειες αυτές ώστε να είστε πλήρως και σωστά ενημερωμένοι για το κόστος που περιλαμβάνεται στην παράδοση της παραγγελίας σας.
6. Εάν το προϊόν της παραγγελίας δεν είναι διαθέσιμο για λόγους ανωτέρας βίας ή τυχηρών για περισσότερες από 30 ημέρες (μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας) όπως όλως ενδεικτικώς και όχι περιοριστικώς λόγω ελλείψεων στην παραγωγή ή αδυναμίας του προμηθευτή, το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας θα επικοινωνεί με τον πελάτη για την αντιμετώπιση του προβλήματος. Αρχικά, θα προτείνεται ένα ίδιο προϊόν ή άλλη εμπορική επωνυμία του ίδιου προϊόντος ή ένα προϊόν από διαφορετική κατηγορία ή ένα υποκατάστατο προϊόν. Εάν ο πελάτης δεν συμφωνεί να προχωρήσει με κάποια άλλη αγορά, θα προσφέρεται πλήρης επιστροφή χρημάτων εντός 30 ημερών, ατόκως.
7. Στην προσπάθειά μας να διατηρήσουμε την ποιότητα και την φρεσκάδα των προϊόντων μας, πραγματοποιούμε μικρές και συχνές παραγγελίες στους προμηθευτές μας και δεν διατηρούμε μεγάλα αποθέματα στην αποθήκη μας, μειώνοντας επιπλέον τον χρόνο παράδοσης από τον προμηθευτή στον καταναλωτή. Δεδομένου ότι το μεγαλύτερο μέρος των προϊόντων μας είναι φρέσκα και χωρίς συντηρητικά πολλές φορές κάποια εξ αυτών ανάλογα με τις περιβαλλοντικές συνθήκες ενδέχεται να χάσουν ελάχιστα από το βάρος τους μέχρι την παραλαβή τους χωρίς όμως τούτο να επάγεται οποιαδήποτε αλλοίωση στην σύστασή τους ή οποιοδήποτε ελάττωμα του προϊόντος αυτού.